1 februari 2017

Love, Sam

Winactie = gesloten, zie voor winnaars in de reacties onder dit bericht

Een tijdje terug werd ik benaderd door Sam Loman om producten van haar te gaan verkopen op Hipgemaakt.nl. Sam is illustrator, ontwerper, vormgever, schrijver en fotograaf. Ze illustreert voor tijdschriften zoals Tina, maakt illustraties voor kinderboeken en ontwerpt producten zoals oa kaarten. Ze stuurde me een setje producten op zodat ik kon bekijken of ik het bij het Hipgemaakt assortiment vond passen. En…ja, vooral de kaarten in fijne pastelkleuren en de cadeaulabels passen er heel goed bij! Een assortiment van de kaarten en cadeaulabels kun je vanaf nu dan ook bij Hipgemaakt shoppen.



Van het pakketje wat ze me stuurde maak ik twee pakketjes en geef ik weg! Misschien wel aan jou! Laat hier op het blog een reactie achter en op vrijdag 3 februari pik ik er twee uit die ik een pakketje ga sturen.

18 opmerkingen:

  1. Oh super leuk! Ik wil graag mee loten. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! En lief <3 doe graag mee!! Kan ik misschien andere mensen ook weer gelukkig maken met leuke post:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhh, wat een leuke kaartjes! Ik waag heel graag een kansje :-) Vandaag kreeg ik trouwens mijn bestelling binnen van jou, ik ben er weer blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk! Ik doe graag mee! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, leuk!!! Ik doe graag mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ivana, gefeliciteerd! Jij ontvangt een klein pakketje van me, geef je me even je adres door? Dan zal ik het zsm verzenden. Groet Sandra

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  6. Echt te schattig! Leuk voor bij jouw assortiment!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lieve kaartjes en labels! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn deze spulletjes super leuk! en ook perfect voor de verjaardag van mijn zusje volgend weekend! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn leuk, zeg! Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Seetje, gefeliciteerd! Jij ontvangt een klein pakketje van me, geef je me even je adres door? Dan zal ik het zsm verzenden. Groet Sandra

      Verwijderen
    2. Wat leuk, dank je!!! Ik heb je een bericht gestuurd :-)

      Verwijderen
    3. Seetje, ik heb hier nog steeds een pakketje voor je liggen maar nog geen berichtje gezien. Waar heb je het heen gestuurd?

      Verwijderen
  10. Zojuist zijn de lootjes getrokken (zie Instagram Stories) en Seetje en Ivana zijn de gelukkige winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen