28 december 2016

Snailmailproject

Op 17 december scrolde ik door de tijdlijn van mijn Instagram account en kwam ik een foto van ‘oude’ snailmail tegen die ik ooit eens had gemaakt. De foto inspireerde me meteen om weer wat moois te maken. Het enige nadeel…de snailmail die toen had gemaakt lag ook nog steeds in de kast. Ik maak graag leuke dingen maar het komt er niet altijd van om ze ook op te sturen. Vaak omdat ik dan toch weer iets nieuws maak voor diegene naar wie ik een snailmail wil sturen.

Ik bedacht me dus om een oproepje te doen en te vragen wie er een snailmail zou willen ontvangen. Het idee was om er dan 10 adressen uit te kiezen en dan naar die mensen een mooie snailmail te sturen.

Er kwamen echter zoveel leuke reacties dat ik vandaag besloten heb om er een 52 weken project van te maken en om elke week naar iemand een snailmail op te sturen. Ik ga geen snailmail op maat maken maar ik doe het andersom door een snailmail te maken én dan een adres uit mijn bakje met adressen te kiezen en het naar diegene op te sturen. Zo komt het toch nog goed terecht. Ik zal de snailmail ook gewoon ‘blanco’ houden zodat het ook te gebruiken is om door te sturen. Zo is er twee keer plezier van….denk ik ;-)



Ik heb inmiddels 52 adressen dus de uitdaging kan beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen