23 januari 2017

Snailmailproject - week 3

Omdat ik iets meer dan 52 adressen heb ontvangen zal ik af en toe ook 2 adressen uit het bakje vissen. Deze week gingen er zelfs drie snailmails de deur uit. 2 vanuit het snailmailproject en 1 vanuit privé.



De roze snailmail maakte ik door A5 knutselkarton door midden te vouwen. Op de voorkant plakte ik een vintage spelkaartje (ik verkoop geregeld wat mooie kaarten of papieren in de categorie Hipgevonden) met wat leuke masking tapes en ik stempelde er envelopjes en hartjes op.



In de binnenkant maakte ik met wat papier en tape een extra vakje waar ik wat labeltjes in deed en aan de rechterkant plakte ik een kadozakje waar ruimte was voor briefpapier en wat stickers.



Het mapje maakte ik van grote vouwblaadjes die ik ooit van Djeco kocht. Ik scheurde een vouwblaadje doormidden en plakte de helften in de lengte aan elkaar. Vervolgens vouwde ik het op als een soort boekje.



Aan de binnenkant plakte ik wat zakjes en stickers. In het zakje verstopte ik als kadootje een handgemaakt slingertje in bijpassende kleuren.




De spulletjes die ik gebruikt heb komen van verschillende winkels. Soortgelijke stempels, masking tape en kadozakjes vind je ook op Hipgemaakt.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen